Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Ο Πειραϊκός Σύνδεσμος τιμά την Τούλα Μπούτου

Εκδήλωση στον Πειραϊκό Σύνδεσμο για την Τούλα Μπούτου
Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Αίθουσα Κοσμητείας Π.Σ., 4ος όροφος, ώρα 20.00

Ευχαριστώ τον Π.Σ. και όλους τους εκλεκτούς συντελεστές, για την τιμή που μου έκανε να παρουσιάσει στιγμές από το έργο μου με εκλεκτούς ομιλητές σε μια βραδιά που ήταν αποκλειστικά αφιερωμένη σε μένα.
Ευχαριστώ τη Ροζίτα Σώκου για το ωραίο αφιερωματικό βίντεο που απέστειλε και προβλήθηκε.
Ευχαριστώ τον κ. Θεόδωρο Κατσικάρο, έφορο του Φιλολογικού που συνεχίζει τόσο επιτυχημένα το έργο μου.
Δίνω τις θερμές μου ευχές για μια επιτυχημένη από κάθε άποψη χρονιά στη πρόεδρο κ. Μαρία Σορώτου Τσανάκη.



κατάμεστη η αίθουσα της Κοσμητείας του 4ου ορόφου
του Πειραϊκού Συνδέσμου


ο γνωστός και αγαπημένος μας ηθοποιός Μανώλης Δεστούνης
διάβασε ένα διήγημα της Τ. Μπούτου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου