Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

YouTube-κριτικές και αναφορές στο έργο μου


 
κάντε κλικ στην εικόνα

μια περιήγηση στα βιβλία μου, σε χαρακτηριστικές φωτογραφίες αλλά και σε πολλές κριτικές και αναφορές στο λογοτεχνικό και θεατρικό μου έργο με θαυμάσια μουσική των Ε.Κρήγκ, Φ. Λιστ, Ε. Καραίνδρου και Ε. Μορικόνε!

ένα υπέροχο βίντεο που επιμελήθηκε ο φίλος και συνεργάτης μου Α.Μυκονιάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου