Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Τι είναι "Το Μυστικό";




Το "Μυστικό" που είναι βασισμένο στο βραβευμένο βιβλίο μου ''Απολογισμός'', ανεβαίνει αρχές Οκτωβρίου, στο θέατρο Μπρόντγουαιη, σε μια εμπνευσμένη σκηνοθεσία του έμπειρου Βασίλη Πλατάκη

Με απασχολούσαν πάντα και στα βιβλία μου και στη ζωή μου, οι ανθρώπινες σχέσεις, οι συγκρούσεις και οι συγκλίσεις, με γοήτευε να ερευνώ  ψυχές και συμπεριφορές ανθρώπων, πριν και μετά τον έρωτα, να παρατηρώ  αντιδράσεις και  επιλογές, μπροστά σε διλήμματα ή προκλήσεις. Ήξερα βέβαια, ότι κάνοντας απιστίες, η γυναίκα ψάχνει κάτι καλύτερο, ενώ ο άντρας κάτι καινούριο. Γνώριζα και εφάρμοζα πάντα, την παλιά σοφή οδηγία, πως ''όσοι αγαπούν, ούτε απατούν, ούτε απαιτούν, ούτε επαιτούν.'' Στα γραφτά, όλα φαίνονται εύκολα, στη ζωή όμως τα πράγματα δυσκολεύουν. Αγαπώ πολύ αυτό το έργο μου, γιατί νομίζω, μιλάει ουσιαστικά για αγάπη και ανιδιοτελή προσφορά. Με νοιάζουν πολύ και τα δύο. Όλους πρέπει να μας νοιάζουν.

Στη θεατρική σκηνή, θα δείτε δύο ζευγάρια που τα ενώνει (ή τα χωρίζει;) ένα ένοχο μυστικό. Όταν αυτό αποκαλύπτεται, μια 25χρόνη φιλία κλονίζεται και ανατρέπονται τα πάντα. Έίναι ένα έργο για τον έρωτα, τα λάθη, τα αδιέξοδα, τα ένοχα πάθη, το τίμημα του ψέματος και την δύναμη της αγάπης, που λέγαμε.

Πρωταγωνιστούν ο Σπύρος Φωκάς, ο Μανώλης Δεστούνης, η Ιλιάς Λαμπρίδου, ο Χρήστος Φωτίδης, η Νίνα Ακτύπη, η Κατερίνα Ροδίτη και η Ελευθερία Πατρικαρέα. 

Aξίζει να δείτε αυτό το έργο.




δημοσιεύθηκε στο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου