Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

ΤΟ ΝΈΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ



Είδε το φως της επικαιρότητας το νέο μου βιβλίο “Διαδρομές σε παραμύθια που δεν είναι παραμύθια” –από τις εκδόσεις J&J Publications. Ευτυχώς είχαμε από την πρώτη στιγμή κάποια τυπική ανταπόκριση στον κόσμο του βιβλίου, ο οποίος δεν είναι πια τόσο απέραντος.

Θέλω να ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά τον Γιάννη Γαβαλά, τον τόσο ικανό άνθρωπο, ο οποίος συνδύαζε πάντα τον σκηνοθέτη, τον επιτυχημένο παραγωγό βιβλίου, τον ραδιοφωνικό υπεύθυνο και φυσικά έναν άνθρωπο προικισμένο με πολλά πνευματικά χαρίσματα.

Τον ευχαριστώ λοιπόν θερμά, είμαι ενθουσιασμένη με τον τρόπο που επιμελήθηκε το νέο μου βιβλίο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου