Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

ΑΝΑΠΟΛΗΣΗ

Σαν αστραπές στο νου μου φέγγουν
εκείνα τα παλιά τ’ αγαπημένα
απ’ τη ζωή μου πια ξενιτεμένα
κι αλαργινά

Στα χαραγμέν’ αχνάρια περπατούνε
μ’ αγγίζουν, με χαϊδεύουν, με φιλούνε
πλάι μου γέρνουν και μου τραγουδούνε
σαν τωρινά.

Κι εγώ ξεχύνομαι σ’ ένα χορό μαζί τους
Στροβίλισμα, μια μέθη που ανασταίνει
Κρασί, που την καρδιά μου την ευφραίνει
τόσο γλυκά!

Αντίκρυ η κλεψύδρα που αργοστάζει,
του Χρόνου κλέβει αδιάκοπα τη Μοίρα.
Κι η γνώση μου με την ολέθρια πείρα

Μ’ αναριγά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου