Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

"Ανεμόεσσα Ψυχή μου" του Θ.Καναβάρη

Κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα βιβλίο (Ανεμόεσσα ψυχή μου) του Θ. Καναβάρη ο οποίος διδάσκει σε σχολείο για παιδιά με ειδικές ανάγκες.



Μια ποιητική συλλογή που αξίζει να διαβαστεί και να τιμηθεί γιατί είναι γραμμένη και περιέχει εκτός από την ποιητική ικανότητα και απόδοση, πολύ σημαντικά, συγκινησιακά συναισθήματα που τιμούν αυτά τα εκλεκτά παιδιά που παλεύουν με ιδιαίτερες αντιξοότητες στη ζωή και είναι πάντα νικητές αλλά και τους ανθρώπους που ασχολούνται μαζί τους για να τους βοηθήσουν στη δημιουργία και τη στάση ζωής τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου