Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

προσκαλούμε όλους τους φίλους Αθηναίους...


40 χρόνια επιθεώρησης είναι μια ολόκληρη ζωή...!
40 χρόνια καυτηριάζω τα κακώς κείμενα προσφέροντας το γέλιο, αλλά και την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον.
40 χρόνια στο κέντρο της πόλης με τα προβλήματα, αλλά και την προσμονή μιας καλύτερης ζωής.
Την Αθήνα μας την αγαπάμε όλοι και γι' αυτό το λόγο εξακολουθούμε να τη στηρίζουμε και να παραμένουμε στο κέντρο.
Αισθάνομαι ότι έχω την υποχρέωση σε αυτούς τους ανθρώπους, που παρά τα προβλήματα και τις δυσκολίες δεν την εγκαταλείπουν, να τους προσφέρω λίγες στιγμές ξεγνοιασιάς.
Γι' αυτό προσκαλούμε όλους τους φίλους Αθηναίους, με την επίδειξη ενός λογαριασμού που πιστοποιεί τη διεύθυνσή τους, να έρθουν στο θέατρο και να αγοράσουν δύο εισιτήρια στην τιμή του ενός ή οικογενειακό εισιτήριο στην τιμή των δύο.

Θα χαρώ να γνωριστούμε από κοντά και να πιούμε ένα ποτήρι κρασί για το καλό την περίοδο των εορτών!

Με όλη μου την αγάπη,

Μανώλης Δεστούνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου