Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Αποδράσεις





Αποδράσεις

Αγαπώ τις μικρές μου αποδράσεις
κείνες τις ανεπαίσθητες νυχτερινές διαφυγές
πάνω στον φευγάτο άνεμο του ονείρου,
δίχως την παρουσία αυτοπτών μαρτύρων.
Καλπάζοντας σ’ένα κρεσσέντο
μιας άπιαστης ουτοπίας…
Όταν το σκοτάδι γίνει μανδύας σιωπής
και παραπέτασμα μοναχικής επάρκειας.
Όταν τ’αστέρια, το φεγγάρι, ο ήλιος
-κι ο απανταχού παρών ουρανός –
πάψουν να βαραίνουν δίχως έλεος
πάνω στην ανθρώπινη ένδεια…
Τα βήματα, τότε, αχαλίνωτα, ξεστρατισμένα
από τ’αχνάρια της στεριωμένης συγκατάβασης
και την ανελέητη πραγματικότητα
Μπορούν να πουν Ελευθερία…
Μπορούν να πουν Χτες και Αύριο
και Τώρα πια…
Κι επιτέλους το τέλος Μιας Οδοιπορίας…
Έτσι, σαν ένα τραγούδι ατραγούδιστο
Αγέννητης σκέψης στερνοπαίδι…
Φτερά μπορούν να γίνουν,
πανάλαφρης αιώρησης στο Παντού…
και στο τίποτα!
κι αλάθευτοι ιχνηλάτες μυστικών μονοπατιών
άγνωρης μαγείας.
Αγαπώ τις παντοδύναμες μικρές μου αποδράσεις
ως τον Θάνατο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου