Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

"Η Κίνα του 1978", το νέο βιβλίο της Τ. Μπούτου


Μια άλλη Κίνα, διαφορετική από τη σημερινή... 'πρωτόγονη' αλλά και ανθρώπινη... εμπειρίες συγκλονιστικές όπως τις κατέγραψα στο ημερολόγιό μου και τις σημειώσεις μου...
Σε μια καλαίσθητη έκδοση με πολλές φωτογραφίες!
Παρουσιάζουμε το νέο μου βιβλίο την Πέμπτη, στις 2 Απριλίου, στις 7 το απόγευμα στον πολύ όμορφο χώρο για τους βιβλιόφιλους
Ακαδημίας 32 και Λυκαβηττού. 210 3388054


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου