Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Στον Bar-Bar...






Στον Bar-Bar


Τον Κώστα τον ξεχωριστό μας



Κάθε σου λέξη

πετραδάκι διαλεχτό

σ’ένα μωσαϊκό

πλατιάς καλλιγραφίας



Ξέρεις να παίρνεις

απ’της κρίσης το σωρό

και να συνθέτεις

κάποια προσωπογραφία



Και τ’ αλατάκι, πιπεράκι

αεράκι δροσερό

μέσα απ’της πένας σου

το σκάλισμα δοσμένο.

Μήτε γραμμή χαμένη

πνεύμα εσύ ευλύγιστο

γλαφυρό, δικαιωμένο.



Κωστάκη μου

να βαδίζεις μες της τύχης το ντορό

στο δρόμο που σου χάραξε η μοίρα

πάντα να λάμπεις απ’της έμπνευσης το φως

και να’ναι οι σελίδες σου

χαράς φωτοπλημμύρα!



Με αγάπη

Τούλα Μπούτου



Πολλά ευχαριστώ για την τιμητική σου αναφορά αγαπημένε μου φίλε Κώστα στην εφημερίδα 'Λοιπόν' και στο φοβερό σου Bar-Barολόγιο!! 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου