Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Με επιτυχία η παρουσίαση του νέου βιβλίου




Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η παρουσίαση του οδοιπορικού μου Η Κίνα του 1978. Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου, την Πέμπτη 2 Απριλίου, στις 7.00 το απόγευμα στο βιβλιοπωλείο ‘επί λέξει’ (Ακαδημίας 32 & Λυκαβηττού, Αθήνα).
Θέλω να ευχαριστήσω καταρχήν τον εκδότη Γιάννη Γαβαλά (Vivliologia) αλλά και τις κυρίες που έλαβαν μέρος στην ανάγνωση αποσπασμάτων του βιβλίου Τζένη Στεφανάκου και Αναστασία Ελευθερίου.
Επίσης να ευχαριστήσω θερμά και από καρδιάς όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους.
Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Vivliologia
Για πληροφορίες και παραγγελίες: info@vivliologia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου