Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Βίντεο από την παρουσίαση του βιβλίου μου για την Κίνα


Από την παρουσίαση του βιβλίου μου
Η Κίνα του 1978
Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου 
που έγινε στο βιβλιοπωλείο 'επί λέξει'
(Ακαδημίας 32 & Λυκαβηττού, Αθήνα)
στις 2 Απριλίου 2015 
Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Vivliologia
Για πληροφορίες: info@vivliologia.gr 
Την παρουσίαση συντόνισε ο εκδότης Γιάννης Γαβαλάς ο οποίος μίλησε και για το βιβλίο
Αποσπάσματα του βιβλίου διάβασαν οι ηθοποιοί Τζένη Στεφανάκου και Αναστασία Ελευθερίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου