Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΟΥ


Και να! πολύ σιμά
η ώρα τώρα της αυλαίας.
Κι εγώ παραλλαγή
ηχώ και λάμψη μιας Ιδέας
Καημοί γέλια, χαρές
λύπη και πάθος – ξένος τόπος
Μα εγώ… ν’αμφισβητώ…
Δικός μου ο τρόπος

Περπάτησα πολύ
για νάβρω ψάχνοντας Αλήθεια
Πληγή που αιμορραγεί
μου κατασπάραξε τα στήθια.
Μα εγώ, βήμα στητό
που δεν το κλόνισεν ο κόπος
γιατί, πώς να το πω;
Δικός μου τρόπος

Ν’αναζητώ – και ν’αγαπώ
Να μετανιώνω – να μισώ
να λαχταρώ για τη στιγμή
που θα’ρθει κάποια χαραυγή
Μα να’χω πάντα στο μυαλό
Δικός μου ο τρόπος.

Το ξέρω – πως εγώ
ήμουνα πάντοτε ο φταίχτης
Στα πάνω – κάτω της ζωής
ήμουν αδίσταχτος ο παίκτης
Μα μέσα μου βαθιά
τα όρη να γενούνε Λόφος
νόμιζα πάντα πως μπορώ
Δικός μου ο τρόπος!

Ν’αναζητώ – και ν’αγαπώ
Να μετανιώνω – να μισώ
να λαχταρώ για τη στιγμή
που θα’ρθει κάποια χαραυγή
Μα να’χω πάντα στο μυαλό
Δικός μου ο τρόπος!


Στίχοι της Τούλας Μπούτου πάνω στη μελωδία “I did it my way

(που έχουν τραγουδήσει ο Frank Sinatra, Elvis Presley, Luciano Pavarotti κ.α.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου