Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Η ΠΕΙΡΑ ΜΟΥ



Πείρα μου πόσο σε μισώ!
Πείρα μου ακριβοπληρωμένη,
αξιοθαύμαστη πείρα μου.
Εσύ τα βήματα που ξέρεις να κάνεις
σταθερά και μονότονα.
Τα μάτια να βλέπουν
τον ξεκάθαρο ορίζοντα
ίσια μπροστά.
Τίποτα πέρα απ’ τη γραμμή
του ορίζοντα!
Που ξέρεις να προβλέπεις
και να μαντεύεις την καταιγίδα
και το ξέφτισμα της προσμονής.
Που ξέρεις να ξύνεις
τη χρυσή κορνίζα της αυταπάτης
για να φανεί το μπρούντζινο περιθώριο
της στεγνής αλήθειας.
Σε κουβαλώ μέσα μου.
Αναπόσπαστο φορτίο του είναι μου.
Παγωμένη βροχή
στα τρυφερά φτερά που τρεμουλιάζουν.
Και σύ, καταλυτική,
ξέρεις να κατακτάς κάθε στιγμή κι ένα μου κύτταρο.
Σίγουρη για την τελειωτική σου Νίκη.
Πείρα μου σεβάσμια
με ξέμαθες να ονειρεύομαι.
Γι’ αυτό σε μισώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου