Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Άγγελος Παρθένης

Το παρακάτω είναι ένα γράμμα από τον προσφάτως εκλιπόντα και εκλεκτό ποιητή Άγγελο Παρθένη, που μου έστειλε στις 12 Δεκεμβρίου 2005 και το αναρτώ για να δείξει την απήχηση που είχε το περιοδικό “Πειραϊκά Γράμματα” από ανέκαθεν στο πνευματικό κοινό.


Φίλη κ. Μπούτου,

Αισθάνομαι τη βαθιά ανάγκη να σου εκφράσω τη χαρά και την ικανοποίηση μου για τη νέα πνοή που έδωσες στα “Πειραϊκά Γράμματα”, αλλά και τον απεριόριστο θαυμασμό μου για το εκπληκτικό ψυχικό σθένος σου ύστερα απ’ τα τόσο συχνά και σκληρά χτυπήματα της Μοίρας που δέχτηκες. Το ξέρεις ότι σου συμπαρίσταται, διακριτικά μεν, αλλά ειλικρινά.
Έως σήμερα δεν είχα συνειδητοποιήσει απόλυτα τι μεγάλη απήχηση μπορεί να έχει ένα λογοτεχνικό περιοδικό, όταν δίνει βάρος και σημασία στην ποιότητα και όταν μένει πιστό στην ταυτότητα και τον προσανατολισμό του. Κάποια αισιόδοξα μηνύματα που έλαβα με βοήθησαν να το εμπεδώσω. Είναι ευχάριστο να διαπιστώνεις ότι οι αναγνώστες σου διαθέτουν αλάνθαστο αισθητήριο και κριτήριο για το ουσιώδες και το γνήσιο.
Συνέχισε έτσι, αγαπητή μου φίλη, και θα έχεις πάντα αμέριστη τη δική μου ταπεινή συμβολή στην προσπάθεια και τον αγώνα σου!

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Άγγελος Παρθένης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου