Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Ένας άλλος καθρέφτης" Νουβέλα
Αυτή η νουβέλα μου, που με την μορφή της σαν μικρό διήγημα είχε διακριθεί στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Διηγήματος του "Παρνασσού" , είναι απαύγασμα της υπόστασης μου σας συγγραφέα και της ιατρικής μου ιδιότητας.
" Είναι μια ιστορία πολύ συχνή δυστυχώς στην καθημερινή ζωή, αλλά σπάνια δοσμένη από την λογοτεχνία " , ήταν περίπου το συμπέρασμα της επιτροπής του "Παρνασσού" που το βράβευσε.
Έτσι προσπάθησα να μιλήσω σ΄όλες τις γυναίκες που έχουν υποστεί μια τέτοια σκληρή εμπειρία και σ΄αυτές που φοβούνται μια πιθανότητά της, και σαν παλιά γιατρός που "πολλά έχουν δει τα μάτια της", να μπω στην ψυχή τους και να δικαιολογήσω την ψυχική τους επανάσταση, αλλά και να χαρίσω αισιοδοξία κι εμπιστοσύνη στα σημερινά επιστημονικά δεδομένα, που έχουν ανοίξει πλατείς, ελπιδοφόρους ορίζοντες.
Το εξώφυλλο φιλοτέχνησε ο κορυφαίος καλλιτέχνης και Ακαδημαϊκός Παναγιώτης Τέτσης. Μου έκανε αυτή τη μεγάλη τιμή, αφού διάβασε την νουβέλα μου, και έκανε επίσης και την ακόλουθη κριτική :
«Η ΝΟΥΒΕΛΑ σας με περέσυρε και την διάβασα αμέσως (…) Άλλωστε η ιδέα και ο πυρήνας του έργου σας είναι τόσο καθημερινός που τον βλέπεις να περιφέρεται ανάμεσά μας, σε γνωστούς και φίλους (…) Αλλά εσείς δεν δώσατε το βάρος στην αρρώστια και τον κίνδυνο, ο οποίος προβάλλει αλλά θελήσατε να έχετε ως επίκεντρο –και ορθά – την ψυχική τρικυμία που προκαλεί και φαίνεται καθαρά πως εκεί είναι ο στόχος σας: Η ανατροπή στη ψυχοσύνθεση αυτής της γυναίκας, της οποίας με ένα θαυμαστό τρόπο της βρίσκετε την ισορροπία πολύ γρήγορα (…)»
Παναγιώτης Τέτσης
(Ακαδημαϊκός)
7.6.1999
Τούλα Μπούτου- εκδόσεις ΦΥΛΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου