Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Κείνα που ήθελα να σου πω




Κείνα που ήθελα να σου πω
Για το Γιώργο μου

Κείνα τα πολλά, τα κρυφά, τα αδέξια
Τα πλανεμένα, τα ξεστρατισμένα σ’άγνωστα πέρατα
Φύγανε όλα μαζί σου
Να ταξιδεύουν σ’ένα ταξίδι οδύνης
Χαράς σφραγισμένης
Χωρίς άδεια επιστροφής

Μετέωρο! Που άστραψες
στη φωτεινή τροχιά σου
Και μου’ταξες τον κοντινό μου ουρανό
να τον γεμίσεις μ’άστρα.
Κι ύστερα η τροχιά σου έγινε τριχιά!
κι έπνιξε τη χαρά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου