Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Κρατικό βραβείο εικαστικών τεχνών για τον Παναγιώτη Τέτση

Στον κορυφαίο ζωγράφο, ακαδημαϊκό και σπουδαίο άνθρωπο Παναγιώτη Τέτση, τον οποίο έχω την χαρά να θεωρώ φίλο μου, θα απονεμηθεί στις 29 Φεβρουαρίου το πρώτο Βραβείο Εικαστικών Τεχνών Γιάννης Μόραλης.

Επειδή ο εκλεκτός μου φίλος αδυνατούσε να παρευρεθεί στο θέατρο για τα έργα μου του έστειλα ένα DVD που περιείχε το Τελευταίο Τρένο & Το Μυστικό Μονοπάτι. Μου απάντησε αμέσως με ένα θερμότατο γράμμα. Στο οποίο μου αναφέρει μεταξύ άλλων για το Τελευταίο Τρένο:

«Πολύ επιτυχημένο, με τον από μηχανής Θεό - την κλέφτρα. Κρατάει από την αρχή το ενδιαφέρον του θεατή. Επιτυχημένο με τον επιδέξιο χειρισμό της συγγραφής σας»

Για το Μυστικό Μονοπάτι:
«Εξαίσιο έργο. Δραματικής πλοκής με αναπάντεχο τέλος.
Η δομή και στα 2 έργα είναι ενός
maître και θα πρέπει να έχουν μεγάλη επιτυχία. Εσείς έχετε περγαμηνές φίλη μου. Και όλοι οι ηθοποιοί ανταποκρίθηκαν επάξια στους ρόλους τους.»



Η Επιστολή που είχα λάβει από τον Π. Τέτση για την ταινία «Γράμματα στη Γερμανία», βασισμένη σε διήγημά μου:

Μόλις γύρισα και δεν μπορώ να μην εκφράσω το πόσο γοητευμένος είμαι από την ταινία, βασισμένη στα γραπτά σας. Το πόσο αλήθεια περίκλειε. Θα πρέπει να σου πω αυτό που σκέφτομαι: Ίσως είναι οι ιστορικές στιγμές της μεταπολεμικής περιόδου της Ελλάδας. Είναι ένα ιστορικό στοιχείο αυτής της χρονικής περιόδου του εναλλασσόμενου πληθυσμού, της αναχώρησης και επιστροφής. Αυτή εδόθη με ήπιο πάθος δίχως δραματικές εξάρσεις που όφειλετο στο σκηνοθέτη και ιδίως στους πρωταγωνιστές. Ο κύριος Δεστούνης ήταν στο ύψος, στο ζενίθ της συγκρατημένης δραματικότητας. Λίγο σπάνιο για έλληνα ηθοποιό σε ένα πνεύμα Τσεχωφικό μέσα στη σιγανή θλίψη.

Είμαι ευτυχής που είδα την ταινία.
Ευχαριστώ Π. Τέτσης

"Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 100 χρόνων από τη γέννηση του αείμνηστου ζωγράφου Γιάννη Μόραλη, ο υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Αριστείδης Μπαλτάς, τιμώντας τη μνήμη του μεγάλου καλλιτέχνη, κηρύσσει το 2016 “Ετος Γιάννη Μόραλη. Δεδομένης της παντελούς απουσίας κρατικού βραβείου εικαστικών τεχνών, το υπουργείο θεσπίζει το Βραβείο Εικαστικών Τεχνών Γιάννης Μόραλης, το οποίο θα απονέμεται κάθε δύο χρόνια σε εξέχουσες προσωπικότητες των εικαστικών τεχνών."
Στον Υδραίο ζωγράφο που κατάφερε να τιθασεύσει το ελληνικό φως που «εξαϋλώνει τα χρώματα» θα απονείμει το βραβείο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, τιμώντας τον για το σπουδαίο έργο του και τη μακρά προσφορά του ως δασκάλου στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Η απονομή θα γίνει τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου, στις 7.30 μ.μ., στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (αίθουσα Δημ. Μητρόπουλος).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου