Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ


Ποίημα από την ποιητική συλλογή "Γλυκόπικρες νότες"


«Είσαι το δροσερό μου αεράκι.
Ο ήλιος που φωτίζει τη μέρα μου.
Η δροσοσταλίδα τις νύχτες μου».
Αυτά μου έλεγες κι εγώ κουνούσα το κεφάλι.
«Δεν μπορώ να σε πιστέψω» σου αποκρίθηκα.
«Μα γιατί; Γιατί, αγάπη μου;
Δεν καταλαβαίνεις πώς νιώθω;».
«Ακριβώς επειδή αισθάνομαι πώς νιώθεις,
δε θέλω να σε πιστέψω, ηλιαχτίδα μου».


της Ευφροσύνης Χαντζούλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου