Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Στις 2 Ιουνίου 2017 είχα μια ευχάριστη έκπληξη/ειδοποίηση από τον εκδοτικό οίκο " Ωρίων " ότι δύο από τα βιβλία μου επιλέχθηκαν μεταξύ των βραβευθέντων τίτλων, για να παρουσιαστούν στο περίπτερο 61 του 36ου Φεστιβάλ βιβλίου Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για την αυτοβιογραφία μου " Το παραμύθι μιας ζωής " και το πολύ πρόσφατο " Διαδρομές σε παραμύθια που δεν είναι παραμύθια".
Η έκθεση θα διαρκεί από 3 - 19 Ιουνίου 2017 στην παραλία Λευκού Πύργου Θεσσαλονίκης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου