Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Μ.Μ. ταινία "Γράμματα στη Γερμανία" πάνω σε διήγημά μου!







Είχα πάντοτε την επιθυμία να γυριστεί σε ταινία μικρού μήκους κάποιο από τα διηγήματά μου. Πράγμα που μου είχαν υποδείξει και πολλοί αρμόδιοι κριτικοί λογοτεχνίας. Έτσι κάποια στιγμή επέλεξα την Άρνηση από τη βραβευμένη συλλογή διηγημάτων μου Το ρετιρέ, εκδ. Θουκυδίδης, 1987. Ως τίτλος της ταινίας καθορίστηκε Γράμματα στη Γερμανία. Σκηνοθέτης ο εξαιρετικός Αντώνης Μποσκοτης, που έχει ένα ευρύ πλάτος δημιουργίας ταινιών (όπως της ταινίας για την Κατερίνα Γώγου που ακόμα διανύει πορεία), πρωταγωνιστής ο εκλεκτός σε όλα τα είδη του θεάτρου ηθοποιός Μανώλης Δεστούνης (όπως και σε πολλά άλλα δικά μου έργα, Τα ρολόγια της ζωής μου, Γεώργιος Δροσίνης, μια αμυγδαλιά ανθίζει στη νεκρή γη, Αν άλλαζαν όλα, κ.α.) Δίπλα του δυο νέα παιδιά, ταλαντούχοι ηθοποιοί, ο Απόλλων Μπόλας και η Λίλα Μπακλέση.


Δεν θα αργήσουν να ολοκληρωθούν τα γυρίσματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Όσο για τη μουσική πιστεύω πως κι αυτή θα είναι κάτι το ξεχωριστό.

Μπορείτε περισσότερα να δείτε εδώ
fb Manos Destounis
fb Antonis Bosko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου