Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Ο Αντώνης Μποσκοΐτης για τα "Γράμματα στη Γερμανία" της Τούλας Μπούτου






«Γράμματα στη Γερμανία», η ιστορία μιας μικρού μήκους ταινίας με θέμα τη μετανάστευση και την απώλεια

Σε σκηνοθεσία Αντώνη Μποσκοΐτη, σενάριο Τούλας Μπούτου και πρωτότυπη μουσική Ελένης Καραΐνδρου 




Από τον ΑΝΤΩΝΗ ΜΠΟΣΚΟΪΤΗ 
φωτο: Γιάννης Πρίφτης

Πριν από δύο μήνες έλαβα ένα τηλεφώνημα από την Πειραιώτισσα συγγραφέα Τούλα Μπούτου. Τη Μπούτου τη γνώριζα εξ αποστάσεως, όχι μόνο ως θεατρική συγγραφέα (είχα δει θεατρικά έργα της σε αθηναϊκές σκηνές), αλλά και ως την πρώτη γιατρό αναισθησιολόγο στην Ελλάδα της δεκαετίας του 1950, όπως και ως σύζυγο του σπουδαίου γιατρού Λαμπράκη, αδερφού του Γρηγόρη. ''Έχω ένα διήγημα και θέλω να το κάνετε εσείς μικρού μήκους ταινία'' μου είπε. Αρχική και αναμενόμενη σκέψη μου ήταν πως η Μπούτου θα επιθυμούσε να καταθέσουμε το σενάριο στο ΕΚΚ και πως η ταινία θα γυριζόταν όταν και αν εγκρινόταν απ' την αρμόδια επιτροπή. Της ξεκαθάρισα απ' την πρώτη στιγμή πως αν είναι να περιμένουμε την έγκριση και πόσω μάλλον την εκταμίευση από το ΕΚΚ, καλύτερα να τα παρατήσουμε. Με καθησύχασε λέγοντας μου πως την παραγωγή θα αναλάμβανε εξ ολοκλήρου η νεοσύστατη εταιρεία Sequence & Stage Prod., η οποία θα δραστηριοποιηθεί απ' την ερχόμενη σαιζόν σε κινηματογραφικές και θεατρικές παραγωγές. ''Μέσα τότε!'' συμφώνησα, δώσαμε τα χέρια και ακόμη ένα κινηματογραφικό ταξίδι ξεκίνησε με τις καλύτερες μάλιστα προδιαγραφές!

Ένα πρώτο άγχος ήταν να εξασφαλιστούν οι αμοιβές όλων των μελών του συνεργείου. Στην Ελλάδα του 2015 ως γνωστόν κάνεις σινεμά εκ των ενόντων, αλλά αυτό μπορεί να συμβεί - κατά τη γνώμη μου - μόνο μία φορά. Δε μπορείς δηλαδή να τηλεφωνείς σε κόσμο εργαζόμενο και να λες ''Πάμε να κάνουμε την ταινία μου''. Το έκανα μία φορά στο ντοκιμαντέρ για την Κατερίνα Γώγου, τα παιδιά στάθηκαν με προθυμία στο πλάι μου, εξ ου και στο ζενερίκ τέλους υπήρχαν τα ονόματα δέκα συμπαραγωγών. Σ'αυτό το trip, ωστόσο, είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην ξαναμπώ. Όταν, λοιπόν, ξεπεράστηκε κι ο συγκεκριμένος σκόπελος, άρχισα να μαζεύω τον κόσμο. Ο πρώτος φυσικά ήταν ο Δημήτρης Θεοδωρόπουλος, διευθυντής φωτογραφίας όλων των μέχρι τώρα ταινιών μου και ο πιο στενός μου συνεργάτης την τελευταία 15ετία. Ο Δημήτρης έφερε τους δύο βοηθούς του στην κάμερα, τον Αλέξη Καπιδάκη και τον Μάξιμο Θεοδωρόπουλο, όπως και τον Γιάννη Μαραγκουδάκη, τον Νο 1 ηλεκτρολόγο του ελληνικού σινεμά.
Περισσότερα εδώ: http://www.lifo.gr/team/u46465/57919

Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου