Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Το νέο μου βιβλίο "Διαδρομές σε παραμύθια που δεν είναι παραμύθια"


Κυκλοφορεί
το νέο βιβλίο της Τούλας Μπούτου

Είδε το φως της επικαιρότητας το νέο μου βιβλίο “Διαδρομές σε παραμύθια που δεν είναι παραμύθια” από τις εκδόσεις J&J Publications. Ευτυχώς είχαμε από την πρώτη στιγμή κάποια τυπική ανταπόκριση στον κόσμο του βιβλίου, ο οποίος δεν είναι πια τόσο απέραντος.

Το βιβλίο “Διαδρομές σε παραμύθια που δεν είναι παραμύθια” περιέχει 10 ιστορίες ζωής και ελπίδας για μικρούς και μεγάλους με τα εξής κεφάλαια:
    
     
     
     Το μπαλκόνι της προσευχής
     Ο Ιβάν
     Το μεγάλο έλατο
     Ένα μικρό θαύμα
     Στο δάσος
     Το μυστικό της Κλαίρης
     Μια υιοθεσία
     Ο θρήνος της σφήκας
     Το άρρωστο χελιδόνι
     Σαμποτάζ


Η εικονογράφηση του βιβλίου πραγματοποιήθηκε από την Ιώ Γρανιτσιώτη-Μαθιανάκη.



Τεχνικά χαρακτηριστικά βιβλίου
Διάσταση 17 x 24
Σελίδες 70
Εξώφυλλο Μαλακό
ISBN 978-960-93-7915-1

Κυκλοφορία βιβλίου Αύγουστος 2016.
Πληροφορίες:Παρ’ Ημίν”   Χαρ. Τρικούπη 11α
Αθήνα,   τηλ. 210 3811201


http://aristeaboutou.blogspot.gr/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου