Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Σταματάει η παράσταση "Αναπάντεχες κλήσεις"

Ζητώ συγνώμη και κατανόηση από το εγκάρδιο κοινό που είχε αγκαλιάσει θερμά το έργο μου "Αναπάντεχες κλήσεις". Σταματώ την παράσταση του έργου μου για πολλαπλές διαφωνίες και τεράστιες διαφορές με κάποιους από τους συνεργαζόμενους. Όμως, η επαφή μου με τον κόσμο που αναγνωρίζει το έργο μου δεν θα πάψει όσο υπάρχω.

 Η συγγραφέας και παραγωγός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου