Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Εκδήλωση της Χ.Α.Ν Νικαίας

Από την εκδήλωση της Χ.Α.Ν Αθηνών-Παράρτημα Νίκαιας για να τιμηθεί ο Νοσοκομειακός Γιατρός. Είχα την χαρά να με τιμήσουν με θερμές εκδηλώσεις και με δημοσίευση του ποιήματος μου "Γιατροί" στο πρόγραμμα. Την βιογραφία μου και το ποίημα απήγγειλε η Αναστασία Ελευθερίου. Εγώ χαιρέτησα την εκδήλωση και απήγγειλα το ποίημα "για τον Γ. Παπανικολάου" (τον περίφημο γιατρό Pap Test)  το οποίο είχα παλαιότερα απαγγείλει στη παγκόσμια εκδήλωση για τη μνήμη του στο Ηρώδειο. (28.01.2017)










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου