Φωτογραφίες από τα βιβλία μου και την 'Αμυγδαλιά'

Όλα τα βιβλία της Τ. Μπούτου, επιλεγμένα τεύχη από τα Πειραϊκά Γράμματα, θεατρικές παραστάσεις, εκδηλώσεις, βραβεύσεις κ.α

.

.

.

Μικρό απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο «Η Κίνα του 1978, Το μεγάλο ταξίδι της ζωής μου», από τις εκδόσεις Vivliologia (2015)

Κριτικές και αναφορές στο έργο της Τούλας Μπούτου

δείτε κι άλλες κριτικές εδώ

.

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Το οπισθόφυλλο της συλλογής διηγημάτων "Το Ρετιρέ" της Τούλας Μπούτου.


Σε κάποιες εκδηλώσεις αυτών των ημερών, μπροστά στον υπαίθριο χώρο του Ραδιομεγάρου με ελεύθερη είσοδο ακούστηκαν διάφορα τραγούδια. Πολλοί καλλιτέχνες συμμετείχαν με διάφορα τραγούδια επώνυμων και όχι τόσο επώνυμων δημιουργών. 

Μεταξύ των τραγουδιών αυτών, κάποιος τίτλος τραγουδιού, μου τράβηξε την προσοχή, «ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ» είναι ο τίτλος που έχει και η ομώνυμη ταινία μου μικρού μήκους «ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ». Είναι μια ταινία που γυρίστηκε το 2014, με σκηνοθέτη τον Αντώνη Μποσκοΐτη και με σενάριο εμπνευσμένο από το ποίημά μου Άρνηση, το οποίο εμπεριέχεται στην συλλογή διηγημάτων «ΤΟ ΡΕΤΙΡΕ» -Εκδόσεις Θουκυδίδης 1988- η οποία είναι βραβευμένη πανελλήνια από την Εταιρία Χριστιανικών Γραμμάτων.

Η ταινία αυτή, έλαβε μέρος στο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους με θαυμάσιες κριτικές από αξιόλογους ανθρώπους όπως ο αείμνηστος Παναγιώτης Τέτσης, ο οποίος μολονότι ήδη είχε προβλήματα υγείας, θέλησε να παρευρεθεί. Και τώρα η ταινία αυτή «ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ» πρόκειται να λάβει μέρος στο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους της Κύπρου και της Ρωσίας.

Ευτυχώς διαπιστώθηκε ότι ο κοινός τίτλος «ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ» αφορούσε και κάποιο έργο του Μίκη Θεοδωράκη, από την εποχή της γερμανικής κατοχής και το τραγούδι αυτό που ακούστηκε, ανήκε στο έργο του σπουδαίου δημιουργού μας Μίκη Θεοδωράκη.
(Δυστυχώς είχαν συμπέσει οι δύο τίτλοι!!)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου